Breaking

וילת אירוח Guest Villa

 כמה מפרויקטי הדירות המרכזיים האחרים הממוקמים לאורך תא המטען הם:

 Tiara Residences הוא מקבץ של 7 בנייני דירות יוקרתיים בצד הצפון מזרחי של הגזע. פותח על ידי Zabeel Properties, הוא מכיל שילוב של דירות אחד, שניים ושלושה חדרי שינה בתוספת מבחר מצומצם של פנטהאוזים עם 4 חדרי שינה. טיארה מציעה גישה לחוף פרטי, מתקני כושר וסגנון חיים ואת המתקנים של מלון וספא אננטרה בדירוג 6 כוכבים.

 Oceana by Seven Tides היא קבוצה של 7 בנייני מגורים בצד הצפון מערבי של הגזע ויוצרת סימטריה יפה עם טיאנה. הוא צמוד על ידי Dukes Oceana, מלון יוקרתי ופרויקט מגורים עם חוף פרטי ומתקנים ברמת חמישה כוכבים.

 פיירמונט הוא אתר נופש חוף מדהים בקצה המערבי של תא המטען עם מראה השואב קצת השראה מהאדריכלות הערבית המסורתית. המלון מציע מגוון שלם של שירותים ומתקנים ברמה עולמית, לרבות מרכזי כושר וחלל ייעודי לאירועים. המגורים מחולקים לבתים אלגנטיים עם חדר שינה אחד ושני עם גימורים ללא דופי.

וילת אירוח

 אחד מהפיתוחים המיוחלים ביותר בפאלם, דקל אחד הוא פיתוח מדהים של אומניאט הכולל דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים יחד עם מבחר פנטהאוז של פנטהאוזים. למגדל בעל חזית הזכוכית עיצוב ארכיטקטוני ייחודי ונהנה מנופים מרהיבים של הדקל, המפרץ הערבי, קו הרקיע של דובאי מרינה והאי בלווטרס הקרוב. התושבים יכולים ליהנות ממתקני פרימיום ושירותים ברמה עולמית באדיבות מלון דורצ'סטר הנודע.

 Five הוא מלון חמישה כוכבים הסמוך ל-One Palm בקצה המערבי של תא המטען ומכיל גם בתי מגורים עם חדר שינה אחד עד ארבעה חדרי שינה. למלון יש צללית ברורה הודות לשער הקשת המרובע בעל חזית הזכוכית שלו ויש לו אסתטיקה עכשווית אלגנטית. אלו המתגוררים ב-Five יכולים ליהנות ממתקנים יוצאי דופן כגון חצר בריכה, מתקני כושר, שירות קונסיירז', טרקלינים וגישה לחוף.

 אולי פיתוח המגורים האקסקלוסיבי ביותר בפאלם, Palme Couture מאת Innovate Living הוא מגדל מדהים בקומה נמוכה המכיל בסך הכל 14 בתי מגורים בלבד, המחולקים בין דירות, בתים עירוניים, דופלקסים ופנטהאוז אחד מפואר. עם גימורי שיש יוקרתיים בשימוש בכל מקום, כולל הבריכה והספא, יחד עם עץ, אבן וחומרים טבעיים אחרים באיכות ללא דופי, Palme Couture מביאה לדובאי אורח חיים מפואר בהשראת לוס אנג'לס.

 בשנים האחרונות צצו דירות שירות כחלופה בת קיימא לבתי מלון ושאר צורות אירוח, במיוחד כשמדובר בשיכון עובדים זרים לפרויקטים קצרי מועד וקצובים. הם פופולריים במיוחד לשהייה קצרת טווח בסינגפור, כשהם מנצחים את המלונות בכך שהם זולים יותר תוך שמירה על רמת השירות שהיית מצפה לקבל ממלון העסקים המסורתי שלך. אבל מה זה בעצם דירת שירות

 nt, ומדוע נוסעים עסקיים נמשכים אליהם? דירת שירות בסינגפור היא דירה מרוהטת לחלוטין הזמינה לשהייה לטווח קצר ולטווח ארוך. כמו מלון, הוא מגיע עם שירותים לשימוש יומיומי, ניקיון בית ושירותים אחרים כדי להפוך את שהייתו של כל אורח לנוחה ככל האפשר, כל אלה כלולים במחיר ההשכרה. מיסים, שירותים והיטלים אחרים עשויים להיכלל גם הם בחוזה השכירות.

No comments:

We welcome relevant and respectful comments. Spam comments will not be approved.

Powered by Blogger.